Τα καμένα… βούρλα

Dumb-blonde

 

Σκηνή 1η

ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΟΛΥΔΩΡΟΥ.ΜΕΡΑ

Η ΑΦΡΟΥΛΑ Πολυξάνθου κόρη πάμπλουτου βιομηχάνου και λαβράκι για τα παπαράτσι βρίσκεται στο ιατρείο του πλαστικού χειρούργου ΠΟΛΥΔΩΡΟΥ Ανδρέου. Κάθεται στην πολυθρόνα παίζοντας με την ξανθιά μπούκλα της, ενώ δίπλα βρίσκεται ο δημοσιογράφος ΜΑΝΟΣ Καρατάκας με το κινητό ανά χείρας, καταγράφοντας τη συνομιλία για το περιοδικό που δουλεύει.

ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ                                    Γράφετε; Είμαστε έτοιμοι;

ΜΑΝΟΣ                                             Αν πήρες το υπογλώσσιο…

ΑΦΡΟΥΛΑ                                          Αρχίζουμε; Τέλεια! Τέλεια! Τέλεια! Με παίρνει αυτό; (δείχνει το κινητό).

ΜΑΝΟΣ                                             Από παντού…

ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ                                    Λοιπόν, πείτε μας κυρία Πολυξάνθου τι ακριβώς θα θέλατε;

ΑΦΡΟΥΛΑ                                          Να μου τον αλλάξετε…

ΜΑΝΟΣ                                             (στον ΠΟΛΥΔΩΡΟ). Κάνετε και μεταμοσχεύσεις εγκεφάλων;

ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ                                    Μα τι λέτε; Η κυρία Πολυξάνθου δεν έχει ανάγκη… (στην ΑΦΡΟΥΛΑ). Τι να αλλάξουμε;

ΑΦΡΟΥΛΑ                                          Τον σκελετό… Είμαι ενθουσιασμένη!

ΜΑΝΟΣ                                             Ριζικές αλλαγές… Τρέμε Νατάσα!

ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ                                    Τι πάθατε ακριβώς;

ΑΦΡΟΥΛΑ                                          Ήμουν με κάτι φίλες μου, όταν η Πάρις άρχισε να φωνάζει.

ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ                                    Χίλτον;

ΑΦΡΟΥΛΑ                                          Όχι καλέ! Πίσω από το Κάραβελ ήμασταν…

ΜΑΝΟΣ                                             Άνοιξε υποκατάστημα το Δαφνί.

ΑΦΡΟΥΛΑ                                          Και τότε έπιασε η φωτιά.

ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ                                    Που; Δεν άκουσα τίποτα…

ΜΑΝΟΣ                                             Στα Καμένα… βούρλα.

ΑΦΡΟΥΛΑ                                          Τρέχαμε. Μου έσπασε το Prada. Γλίστρησα κι έγινε το μοιραίο. Θέλω να μου τον αλλάξετε. (παύση). Α, τώρα που το θυμήθηκα, πρέπει να πάω στον οδοντίατρο να μου αλλάξει  το δόντι. Να μου βάλει ένα μπλε.

ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ                                    Τι να το κάνετε το μπλε δόντι;

ΜΑΝΟΣ                                             Θέμα επικοινωνίας…

ΑΦΡΟΥΛΑ                                          Όλες οι φίλες μου έχουν Bluetooth. Θέλω κι εγώ…

Ο ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ κοιτάζει τον ΜΑΝΟ.

ΜΑΝΟΣ                                             Έχω το κληρονομικό…

ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ                                    Στο θέμα μας! Σπάσατε το πόδι; Το χέρι; Σε ποιο σημείο του σκελετού έχετε κάταγμα;

ΑΦΡΟΥΛΑ                                          Να, δείτε… (Βγάζει από την τσάντα της ένα ζευγάρι γυαλιά σπασμένα).

ΜΑΝΟΣ                                             Κοπελιά, εδώ… πλαστικός χειρούργος.

ΑΦΡΟΥΛΑ                                          Όχι, καλέ! Μ’ αυτόν έχω ραντεβού στις 12

 

Νεκτάριος Μπουτεράκος